Biological and Environmental Sciences vital

مهرداد حلوایی دکترای تخصصی فیزیولوژی و فلوشیپ کنترل ناقلین از دانشگاه تسینگ هوآی چین

Biological and Environmental Sciences vital

مهرداد حلوایی دکترای تخصصی فیزیولوژی و فلوشیپ کنترل ناقلین از دانشگاه تسینگ هوآی چین

10 عمل را قبل از رابطه جنسی انجام ندهید



رابطه جنسی یکی از لذت بخش ترین تجربیاتی است که میتوانید با همسرتان داشته باشید. هیچ چیز زیباتر از این نیست که یک زوج شبی عاشقانه را کنار هم به صبح برسانند. اما چیزهایی هست که ممکن است میل جنسی شما را نابود کرده و لذتی که میتوانید کنار هم داشته باشید را از بین ببرد. به شما میگوییم چرا باید برای اینکه بتوانید از یک رابطه سالم و زیبا لذت ببرید از این کارها دوری کنید.

 

ادامه مطلب ...

روشهای موقت پیشگیری از بارداری را بیاموزیم

قرص های «ال . دی » و «اچ . دی »

یکی از روشهای مطمئن در پیشگیری از بارداری، مصرف قرص‌های خوراکی ترکیبی است، که به دو شکل ال .دی، و اچ.دی در بسته های ۲۱  عددی در دسترس عموم می باشد. مقدار هورمونهای استروژن و پر وژسترون قرص های اچ .دی بیشتر از قرص های ال .دی است.

مزایا

  ادامه مطلب ...

پیشگیری از بارداری اضطراری

اگر مقاربت بدون استفاده از یکی از روشهای پیشگیری از بارداری انجام شود و یا اتفاقی مانند پاره شدن کاندوم و یا نظیر آن رخ دهد،  می‌توان از روش جلوگیری از بارداری بصورت اضطراری استفاده کرد.  رایجترین روش پیشگیری بصورت اضطرای،  مصرف قرصهای معمولی خوراکی ضدبارداری HD است که به نام « قرص صبح روز بعد » مشهور شده اند.  
  ادامه مطلب ...

کاندوم به کمک یک بیماری جنسی می آید

کاندوم برای رفتارهای جنسی ایمن یک ابزار اصلی شناخته می شود. این وسیله هر دو شریک جنسی را در طی هر گونه رفتار جنسی مهبلی، مقعدی و دهانی محافظت می کند. خصوصا در بسیاری از موارد که افراد ابتلای شریک جنسی خود را به بیماری هایی مانند هپاتیت سی و بی یا در مواردی آلودگی به ویروس ایدز، محتمل می دانند یا بی بند و باری جنسی شریک جنسی خود را بعید نمی دانند. نمونه بارز آن همسران سوء مصرف کنندگان مواد یا بعضا همسران زندانیان هستند. رعایت نکات کامل رفتارهای جنسی کامل علی الخصوص استفاده مستمر و بی وقفه از کاندوم های لاتکس در تمام ارتباطات جنسی علی الخصوص نفوذی برای آنان موکدا توصیه می شود.
ادامه مطلب ...